woensdag 30 september 2015

Mezelf voorstellen

Hallo,
Ik ben een leerling van het MML. Ik ben 12 jaar en zit in de eerste. Mijn hobby's zijn zwemmen en knutselen. Ik heb veel meegemaakt in mijn leven. Het ergste was toen ik naar Texel ging. Want we moesten tegen de harde wind in fietsen. En voor even kon ik geen adem meer halen. Ik was toen echt bang. En het leukste was toen ik op vakantie ging. Ik was toen echt blij met mijn familie om me heen.
Verder heb ik ook eens een keer meegemaakt dat mijn nicht, nichtje, mijn broertjes en ik gingen fietsen toen hield een vrouw ons tegen. En ze ging zomaar tegen ons schreeuwen en boos doen. Gelukkig ging ze snel weg.
Op mijn school krijg je wereldburgerschap. Dat is een vak waarin je leert over mensen die iets hebben gedaan voor de wereld. Ook leren we dingen die in het dagelijks leven voorkomen. Dingen zoals het omgaan met pesten en het denken aan anderen en niet alleen aan jezelf.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten