maandag 14 maart 2016

Evaluatie opdrachten wereld talen en wereldgerechten.

De afgelopen tijd hebben we in de klas ons bezig gehouden met de opdrachten wereldtalen en wereldgerechten. We hebben in de klas presentaties gehouden over verschillende talen.  En we hebben verschillende gerechten gemaakt van verschillende landen.

Wat heb je geleerd?
- Ik heb geleerd hoe andere landen denken over bepaalde dingen.
- Ik heb kennis gemaakt met de cultuur van verschillende landen.

Hoe vond je dat?
- Ik vond de kookopdracht super leuk, omdat ik het leuk vind om grote opdrachten te doen. Ik vond het resultaat heel erg lekker. En het was ook fijn om samen met me vriendinnen te werken.
- Maar de presentaties wat minder, omdat ik het niet zo leuk vind om te vertellen over dingen en om presentaties te maken.
Maar het belangrijkst is dat we ervan hebben geleerd.

Waarom is dat belangrijk?
- Ik vind het belangrijk, omdat we nu weten hoe andere landen denken. 
- En daardoor kunnen we ruzies voorkomen.

Het belangrijkst is om naar de overeenkomsten te kijken en niet naar de verschillen.
Alleen zo voorkomen we ruzies.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten