zaterdag 14 mei 2016

Vriendschap

Mijn visie:
Vriendschap is voor mij heel erg belangrijk, want samen ben je sterker. Met vriendschap kan je veel bereiken. Vriendschap maakt de wereld mooi en leuk. Maar vriendschap kan ook moeilijk zijn, want je moet wel goede vrienden hebben die je helpen en goed advies geven en niet vrienden die je misbruiken.En je moet ook je best doen zodat je bevriend blijft met je vrienden.

Als ik opdrachten moet maken of andere dingen moet doen vind ik sommige lastig. Maar met vrienden vind ik het veel makkelijker. En door mijn vriendinnen heb ik meer zelfvertrouwen gekregen. En ik voel me veilig met mijn vriendinnen.

De visie van mijn klasgenoten:
Rania: Ik vind vriendschap heel erg belangrijk, want vrienden steunen elkaar en helpen elkaar.
Julian: Ik vind vriendschap heel belangrijk, want anders waren wij er niet omdat je ouders elkaar dan misschien wel hadden gekend maar niet verliefd op elkaar waren geworden.

De visie van mijn ouders:
Mijn moeder: Ik vind vriendschap iets waardevols en heel erg belangrijk, want vrienden kunnen je helpen in je leven. En vooral als je in moeilijkheden zit. Ook kunnen vrienden goede raad en advies geven.

Mijn vader: Vriendschap is iets heel belangrijks in het leven. Als je samen bent dan ben je sterker.

De visie van mijn docent:

Tessa Tilroe: Ik vind vriendschap heel erg belangrijk en moeilijk om vriendschap te onderhouden. Ik heb vrienden maar ik moet moeite doen om contact te houden en om te bellen. Vriendschap kan ingewikkeld zijn, want je kan wel eens ruzie krijgen met iemand. En dan ben je het niet met elkaar eens terwijl je elkaar wel heel aardig vind.
Ik vind het heel jammer dat landen die elkaar niet goed kennen vaak ruzie maken. En ik vind dat ze met elkaar moeten praten om weer vrienden te worden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten