donderdag 19 mei 2016

Zelfreflectie

Mijn visie:
Ik vind zelfreflectie een mooie en goede eigenschap, want als je nadenkt over alles wat je hebt gedaan of gezegd kan je daarvan leren. En de volgende keer juist goed doen.
 

Als ik in bed lig denk ik altijd of ik het die dag het goed heb gedaan of niet. En als ik weet wat ik niet goed heb gedaan denk ik wat had ik beter kunnen doen. En zo verbeter ik mijn fouten.

De visie van mijn klasgenoten:

Joëlly: 
 Ik vind zelfreflectie ook belangrijk, want als je denkt dat je alles goed doet en niet reflecteert is dat niet goed. Dus me moet ook goed reflecteren. 

Rümeysa: Zelfreflectie maakt je eigen leven beter. Door na je fouten te kijken kan je je zelf verbeteren. En dan probeer je dit niet meer te doen, zodat je een betere toekomst hebt. 

De visie van mijn ouders:
Mijn moeder: Zelfreflectie is een goede manier om van je fouten te leren. Door terug te kijken naar wat je deed leer je van je fouten. En dan doe je het niet in de toekomst. 
Mijn vader: Ik vind zelfreflectie een mooie eigenschap, want je leert van je fouten.

De visie van mijn docent:

Davina Marinova: Ik vind zelfreflectie een belangrijke en waardevolle eigenschap. Je hebt er veel aan, omdat je leert reflecteren en nadenken over je gedrag en woordkeuze. En dat leert je weer over hoe je moet handelen, wat je moet zeggen in bepaalde situaties en wat je juist niet moet doen of zeggen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten